La gerència de l'Oficina de Recapatació i Gestió de Tributs (ORGT) de la Diputació de Barcelona s'ha compromès a incrementar i recuperar el servei presencial de les seves oficines de forma habitual. L'alcaldessa d’Arenys, Annabel Moreno, ho va reclamar a la reunió amb la gerent del servei i li va traslladar les nombroses queixes que s'han rebut els darrers mesos per part de les persones usuàries que no eren ateses de forma presencial i tenien, també, molts problemes per ser ateses via telefònica.
La suspensió de la presencialitat a l'oficina es va decretar arran de la pandèmia de la Covid-19 i no es va recuperar una mínima presencialitat fins la tardor de 2020 però es va mantenir la cita prèvia com a requisit per una atenció a l'ORGT.
La gerencia de l'ORGT va comunicar a l'alcaldia que malgrat la voluntat de recuperar l'atenció presencial hi ha una manca de personal pel qual s´ha anunciat un reforç de 81 gestors a tota la demarcació i, alguns d'aquests nous professionals , s'assignaran a l'oficina d'Arenys de Mar.
Mentre no hi hagi aquest reforç de personal, s'han habilitat algunes solucions. L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania d'Arenys de Mar (OAC), situada a la Plaça de la Vila, posa a disposició de qualsevol vilatà un formulari que s'enviarà als serveis de l'Oficina de recaptació arenyenca perquè es posin en contacte directament si no es pot concertar cita.