Ajuntament d'Arenys de Mar

Carnaval>Cercavila del ball de cançons.
CARNAVAL
Cançoner popular del Carnaval arenyenc

Dilluns, 3 de març de 2025 - 19 h - pati del C.C.Calisay

Noia Carnaval

L’any 1985 els arenyencs Immaculada Caballé i Pere M. Ibern van editar el llibre El Carnestoltes arenyenc al segle XIX. En aquest llibre es recull un conjunt de cançons del Carnaval arenyenc d’aquella època, que durant els anys vuitanta es van recuperar i cantar pels carrers de la nostra vila.


Aquest any, de la mà de l’Associació Ca la Rita, s’ha programat novament una Cercavila de cançons el dilluns dia 3 de març, a les 8 del vespre. Ens trobarem al pati del Calisay per començar el recorregut pels carrers i les places de la vila tot cantant aquelles cançons un altre cop. Ens acompanyaran un acordió diatònic, uns panderos i un sac de gemecs, a més de les veus de tots els participants.

No us preocupeu perquè les tonades són molt fàcil i l’enganxareu de seguida. Per la lletra, tampoc us amoïneu, us deixarem uns cançoner. Tot serà fàcil i divertit.

Veniu-hi disfressats, i si no trobeu cap disfressa us deixarem una màscara.

Què? Ens hi acompanyareu, oi?