ANUNCI CONVOCATÒRIA I BASES La Junta de Govern de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, en sessió ordinària celebrada el dia 20 de juliol de 2021, ha acordat aprovar entre d'altres, la convocatòria i les bases que han de regir el procediment de selecció, amb caràcter urgent, mitjançant concurs oposició, del lloc de responsable manteniment instal·lacions de l'ajuntament d'Arenys de Mar, i constitució d'una borsa de treball. És per això que es publica la corresponent convocatòria i bases, a fi que les persones interessades puguin presentar la seva sol·licitud en la forma i terminis que s'indiquen a les bases, que tot seguit es publiquen: 1.- Objecte de les bases L'objecte de la present convocatòria és la selecció, amb caràcter urgent i inajornable, d'acord amb el previst als articles 11 i 55.2 del Real decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Aquestes bases seran de compliment obligatori per a l'Ajuntament d'Arenys de Mar i per a totes aquelles persones que participin en el procés de selecció. La publicació de la present convocatòria i les bases es farà a la pàgina web de la corporació: www.arenysdemar.cat. Denominació del lloc: Responsable manteniment Instal.lacions Classe de personal: Laboral temporal ­ Fins a la cobertura del lloc pel procediment reglamentàriament establert Sistema de selecció: Concurs oposició Període de prova: 3 mesos Grup: Assimilat C1 Titulació acadèmica: Estar en possessió, com a mínim, del títol de batxiller, FP II, grau mig d'electricitat, instal·lació, manteniment o equivalent. Estar en possessió del permís de conduir B Nivell de català requerit: Intermedi (Nivell B2), d'acord amb els criteris de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya. Nivell de castellà requerit per estrangers: : Intermedi o equivalent Jornada: Ordinària de 37,5 hores setmanals. 2.- Requisits dels aspirants 11/08/2021 Alcaldessa Per ser admès en aquest procediment selectiu caldrà: a) Ésser ciutadà/na espanyol/a, o nacional de qualsevol Estat membre de la Unió Europea o la d'un estat amb tractat internacional subscrit per la Unió Europea i ratificat per Espanya, al qual sigui aplicable la lliure circulació dels/les treballadors/es. També podran participar, en convocatòries de personal laboral, aquells estrangers/es amb residència legal a Espanya, de conformitat amb la legislació vigent. b) Haver complert setze anys i no excedir de l'edat legal de jubilació forçosa abans del termini de presentació d'instàncies. Annabel Moreno Nogué c) Estar en possessió de la titulació acadèmica específica indicada. En cas d'aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida pel Ministeri d'Educació. Signatura 1 de 1 Para descargar unaABSIS copia de este documento consulte la siguiente página web Registre Codi Segur de Validació i 16e5e2d56322437692b581d6ef649d83001 Url de validació expedien https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp ts Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original d) Estar en possessió del Intermedi (Nivell B2), d'acord amb els criteris de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya. e) Els aspirants admesos en el procés selectiu que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana f) No patir cap malaltia ni discapacitat física que impedeixi el normal exercici de les funcions objecte d'aquesta convocatòria. g) No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat continguts en la Llei 53/1884, de 26 de desembre i la Llei 21/1987, de 26 de novembre, del Parlament de Catalunya, que es refereixen al personal al servei de les Administracions públiques. h) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques ni haver estat separat, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública. i) Haver satisfet les taxes d'examen fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies. 3. Sol·licituds 3.1 Lloc i forma de presentació Les sol·licituds per prendre part en la convocatòria s'han d'adreçar a la l'Alcaldessa, conjuntament amb la documentació necessària i els mèrits al.legats. El termini de presentació de sol·licituds per prendre part en el procés selectiu serà de 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria a la pàgina web de la corporació. Les instàncies es presentaran telemàticament mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament https://tramits.arenysdemar.cat o pels mitjans previstos a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre. Les instàncies també es podran presentar en el Registre General de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, Riera bisbe Pol, 8, un cop demanada cita prèvia a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, via internet o mitjançant el telèfon 93 7959900, en horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 hores." Als efectes previstos per la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, els aspirants, per la mera concurrència en aquest procés selectiu, donen consentiment a la publicació de determinades dades personals en els anuncis que es puguin inserir en el BOP, tauler d'anuncis de la corporació i web corporativa. Als efectes d'admissió es tindran en compte les dades que les persones aspirants hagin fet constar a la sol·licitud. Les errades de fet que es puguin advertir es podran esmenar en qualsevol moment del procés, d'ofici o a petició de l'interessat/da. 3.2 Drets d'examen Per poder prendre part en el procés selectiu, els aspirants han de satisfer els drets d'examen segons preveu la 11/08/2021 Alcaldessa Ordenança Fiscal núm. 7 de l'Ajuntament d'Arenys de Mar vigent, en el termini de presentació de sol·licituds i seran abonats a l'hora de presentar la sol·licitud, adjuntant a aquesta el corresponent resguard justificatiu de realització de la transferència al núm. de compte ES08 0081 01 03 2700 0124 1331, fent constar el número d'ordenant i el concepte. Aquests imports son: - Categoria tercera (titulació Assimilat C1): 12,65 3.3 Documentació a aportar: Annabel Moreno Nogué Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació: Signatura 1 de 1 Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 16e5e2d56322437692b581d6ef649d83001 Url de validació https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original a) Fotocòpia del DNI b) Fotocòpia de la titulació acadèmica exigida c) Currículum vitae i documentació acreditativa dels mèrits al·legats. L'experiència professional s'acreditarà mitjançant certificat de vida laboral, juntament amb els contractes, full de salari, certificats o faig constar de l'empresa per justificar les funcions i categoria professional. d) Certificació acreditativa del nivell de català exigit, expedit pel centre oficial d'acord amb els criteris de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya e) Acreditació de coneixements de llengua castellana per aquelles persones que no tinguin nacionalitat espanyola. f) Documentació acreditativa d'haver satisfet les taxes d'examen La documentació aportada en una convocatòria es podrà recuperar al departament de RRHH durant els 3 mesos següents a la seva finalització. Passat aquest termini es procedirà a la destrucció total de les instàncies, currículums (amb tota la seva documentació) i proves de selecció. 4.- Admissió dels aspirants L'Alcaldessa, un cop exhaurit el termini de 10 dies naturals de presentació de sol·licituds, dictarà resolució i aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses. La resolució que aprovi l'esmentada llista es publicarà a la pàgina web municipal. Es donarà un termini de 5 dies hàbils per presentar al·legacions, transcorreguts els quals, sense presentar-se'n, la llista provisional esdevindrà automàticament definitiva. En la mateixa resolució s'assenyalarà la data, hora i el lloc de començament de les proves. 5.- Òrgan de selecció L'òrgan de selecció estarà format pels membres següents: a) President/a: El cap de RRHH i Organització, Sr. Jordi Puig Fernández i com a suplent la Sra. Núria Lorenzo Bonfil, TGA adscrita a RRHH i Organització b) Vocals: Titular: Sr. Joan Pascual Heras, cap dels serveis municipals de l'Ajuntament d'Arenys de Mar i suplent el Sr. Emilio Rubiño Lorenzo, Oficial 1a jardiner de l'Ajuntament d'Arenys de Mar. Titular: Sra. Inés Malleu Gispert, enginyera tècnica municipal i suplent el Sr. Joan Pérez Moyano, Oficial 1a paleta cap de colla de la brigada municipal. 11/08/2021 Alcaldessa Actuarà com a secretària la Sra. Mercè Salmerón Estrada, administrativa adscrita a RRHH i Organització i com a suplent, la Sra. Gemma Català i Sabaté, administrativa de RRHH i Organització de l'Ajuntament d'Arenys de Mar. L'òrgan de selecció també podrà acordar la incorporació d'assessor/s per a totes o algunes de les proves, que actuaran amb veu però sense vot. 6.- Procés de selecció Annabel Moreno Nogué El procés de selecció és el de concurs-oposició, més entrevista personal si s'escau. Signatura 1 de 1 Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 16e5e2d56322437692b581d6ef649d83001 Url de validació https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 6.1 Fase Oposició Les proves seran les següents: Prova de coneixements teòrics generals i específics. Prova de coneixements pràctics sobre les funcions de la plaça i del lloc de treball Prova de coneixement de llengua catalana en el seu cas Prova de coneixements de llengua castellana en el seu cas a) Prova de coneixements teòrics generals i específics De caràcter obligatori i eliminatori. Es puntuarà entre 0 i 10 punts i quedaran eliminades le