AJUNTAMENT D'ARENYS DE MAR A ANUNCI https://bop.diba.cat CONVOCATÒRIA I BASES La Junta de Govern de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, en sessió ordinària celebrada el dia 30 de novembre de 2021, ha acordat aprovar entre altres, la convocatòria i les bases per a la selecció mitjançant promoció interna d'una plaça de caporal de la Policia Local. Pàg. 1-17 És per això que es publica la corresponent convocatòria i bases, a fi que les persones interessades puguin presentar la seva sol·licitud en la forma i terminis que s'indiquen a les bases, que tot seguit es publiquen: BASES ESPECÍFIQUES DEL CONCURS OPOSICIÓ PER A LA SELECCIÓ CVE 202110147247 MITJANÇANT PROMOCIÓ INTERNA D'UNA PLAÇA DE CAPORAL DE POLICIA LOCAL 1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA Aquesta convocatòria té l'objecte de regular el procés selectiu per a la selecció per promoció interna, mitjançant el sistema de concurs oposició, d'una plaça de caporal de la Policia Local d'Arenys de Mar, enquadrada dins el grup d'administració especial, subgrup de serveis especials, classe policia Data 14-12-2021 local. Aquesta plaça estarà dotada amb el sou corresponent al grup C1, pagues extraordinàries, i altres retribucions que corresponguin segons la legislació vigent. 2.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS Per prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants han de reunir els requisits següents: Butlletí Oficial de la Província de Barcelona a) Tenir ciutadania espanyola, de conformitat amb les lleis vigents. b) Tenir una antiguitat mínima de dos anys com a funcionari o funcionària de carrera en la categoria d'agent del cos de la Policia Local d'Arenys de Mar. c) Estar en alguna de les situacions administratives següents: servei actiu, serveis especials o 02/12/2021 Alcaldessa servei en comunitats autònomes o serveis en altres administracions. d) Estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre equivalent o superior. e) Estar en possessió del certificat de nivell intermedi de català (B2) expedit per la Secretaria de Política Lingüística, superior o equivalent, o documentació que acrediti haver superat una prova o un exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell o superior a l'exigit Annabel Moreno Nogué en algun procés de selecció per a l'accés a la condició de funcionari públic. Els aspirants que Signatura 1 de 1 1 B Para descargar unaABSIS copia de este documento consulte la siguiente página web Registre Codi Segur de Validació i 1d429cef8177496b852e0a13b2da9f3b001 Url de validació expedien https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp ts Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original AJUNTAMENT D'ARENYS DE MAR no ho acreditin en el moment de presentar la instància hauran de realitzar la prova de català A a què es refereix la base vuitena. f) Estar en possessió del permís de conduir B i A2 i compromís de manteniment de vigència. https://bop.diba.cat g) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria. h) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial. Pàg. 2-17 i) Compromís de portar armes, que es prendrà mitjançant declaració jurada. j) Haver satisfet la taxa per drets d'examen d'acord amb el que es detalla a la base tercera. CVE 202110147247 Els apartats f), g), h) i i), s'acreditaran mitjançant declaració jurada en el model de l'Annex 3. Tots els requisits s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds. 3.- SOL·LICITUDS 3.1 Lloc i forma de presentació. Data 14-12-2021 Les sol·licituds per prendre part en la convocatòria s'han d'adreçar a la l'Alcaldessa, conjuntament amb la documentació necessària. Les instàncies es presentaran telemàticament mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament https://tramits.arenysdemar.cat o pels mitjans previstos a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre. Les instàncies també es podran presentar en el Registre General de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, Riera bisbe Pol, 8, un cop demanada cita prèvia a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, via internet o Butlletí Oficial de la Província de Barcelona mitjançant el telèfon 93 7959900, en horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 hores. Als efectes previstos per la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, els aspirants, per la mera concurrència en aquest procés selectiu, donen consentiment a la publicació de determinades dades personals en els anuncis que es puguin inserir en el BOP, tauler d'anuncis de la corporació i web corporativa. 02/12/2021 Alcaldessa Als efectes d'admissió es tindran en compte les dades que les persones aspirants hagin fet constar a la sol·licitud. Les errades de fet que es puguin advertir es podran esmenar en qualsevol moment del procés, d'ofici o a petició de l'interessat/da. 3.2 Drets d'examen. Per poder prendre part en el procés selectiu, els aspirants han de satisfer els drets d'examen segons preveu la Ordenança Fiscal núm. 7 de l'Ajuntament d'Arenys de Mar vigent, adjuntant a la sol.licitud Annabel Moreno Nogué Signatura 1 de 1 2 B Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 1d429cef8177496b852e0a13b2da9f3b001 Url de validació https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original AJUNTAMENT D'ARENYS DE MAR el corresponent resguard de realització de la transferència al número de compte ES08 0081 01 03 A 2700 0124 1331 fent constar el nom de l'ordenant i el concepte. L'import aplicable és : Categoria quarta (titulació Subgrup C-2)........................................ 8,35 https://bop.diba.cat 3.3 Documentació a aportar 3.3.1 A les instàncies es farà constar que es reuneix tots i cadascun dels requisits demanats en aquesta convocatòria i aniran acompanyades de la documentació següent: a) Fotocòpia del DNI Pàg. 3-17 b) Fotocòpia de la titulació exigida c) Fotocòpia del certificat de nivell intermedi de Català (Nivell B2) expedit per la Secretaria de Política Lingüística, o de nivell superior o equivalent. d) Fotocopia dels permisos de conduir A2 i B o declaració jurada de que es puguin obtenir abans del nomenament com a funcionaris en pràctiques i compromís de manteniment en CVE 202110147247 vigència. e) Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs f) Resguard acreditatiu del pagament de les taxes d'examen. 3 .4 Termini de presentació El termini de presentació de sol·licituds per prendre part en el procés selectiu serà de 20 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria i bases al DOGC (Diari Oficial Data 14-12-2021 de la Generalitat de Catalunya). Les bases també es publicaran en el BOPB (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona). 4.- LLISTA D'ASPIRANTS Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcaldessa, dictarà resolució en el termini màxim d'un mes, aprovant la llista d'aspirants admesos i exclosos, i concedirà un termini de deu dies Butlletí Oficial de la Província de Barcelona