ANUNCI Per Decret d'Alcaldia 2022/566, de data 12 d'abril de 2022, es van aprovar els criteris reguladors del procés de selecció del Programa de Foment de l'Ocupació Local 2022, en el marc del pla "Xarxa de Governs Locals 2020-2023" de la Diputació de Barcelona. En compliment del tràmit d'informació publica acordat i del que preveuen els articles 49 i 70.2 de la Llei 7/1985 de 2 d'abril reguladora de bases de règim local, 129 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 17.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, s`acorda la publicació íntegre al Butlletí oficial de la província de Barcelona, i al Portal de Transparència Municipal dels: " CRITERIS REGULADORS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ DEL PROGRAMA DE FOMENT DE L'OCUPACIO LOCAL 2022, EN EL MARC DEL PLA "XARXA DE GOVERNS LOCALS 2020- 2023" DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA" 1. OBJECTE És objecte d'aprovació els criteris generals que han de regir la selecció de diferents perfils professionals, per dur a terme la contractació temporal per part de l'Ajuntament d'Arenys de Mar, de 5 candidats, d'acord amb el Programa de Foment de l'Ocupació local en el marc del Pla "Xarxa de governs locals 2020-2023". 2. REQUISITS DE PARTICIPACIÓ Les persones interessades en participar en aquests procés de selecció, hauran de reunir els requisits generals i específics que es descriuen a continuació en el moment de presentació de sol·licitud: 2.1. Requisits generals de les persones aspirants Tenir complerts setze anys i no estar és no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques , ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrec públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. Estar inscrit/a com a demandant d´ocupació no ocupat/da als Serveis Públics d´Ocupació i que no cotitzin a cap dels règims de la Seguretat social previstos al TRLGSS, a excepció de les persones que reben una prestació o un subsidi d'atur i que estan donats d'alta als efectes únics de la percepció d'aquestes prestacions. 12/04/2022 Alcaldessa No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents a la categoria que s'opta. 2.2. Requisits específics de les persones aspirants El que es detalla al punt 3 d'aquests criteris, per a cada perfil professional (titulació/ formació requerida per al lloc de treball i/o experiència mínima en tasques pròpies de la categoria). Annabel Moreno Nogué Signatura 1 de 1 Para descargar unaABSIS copia de este documento consulte la siguiente página web Registre Codi Segur de Validació i ed41adfaebb14e63a92ddb258cac6b80001 Url de validació expedien https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp ts Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 3. PERFILS PROFESSIONALS I NOMBRE DE PERSONES A CONTRACTAR Lloc 1 : AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (Promoció econòmica) Durada del contracte: 8 mesos Jornada: 37,5 hores/setmanals Retribució: 1.771,25 bruts mensuals (incloses pagues extres) Requisits imprescindibles: Acreditar/ estar en possessió d'una titulació d'auxiliar administratiu, títol d'EGB, ESO, FPI o CFGM (o en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds). En cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida pel Ministeri d'Educació i Cultura. En cas de presentar una titulació equivalent a les exigides, s'haurà d'adjuntar un certificat lliurat per un òrgan competent que n'acrediti l'equivalència. Coneixements bàsics de llengua catalana. Tasques a realitzar: Col·laborar en la tramitació dels expedients de l'àmbit d'adscripció i fer el seguiment dels mateixos d'acord amb les directrius i els procediments establerts pels superiors. Donar suport administratiu al/la Cap del Servei i a la resta dels tècnics de l'àrea quan així li sigui requerit. Atendre al públic personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions relacionades amb l'Àrea d'adscripció Mantenir actualitzat l'arxiu, arxivant i classificant documents i correspondència, i preparar les transferències per a l'arxiu definitiu segons criteris fixats de gestió documental. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. Lloc 2 : INFORMADOR/A TURÍSTIC/A COM ADMINISTRATIU/VA (Turisme) Durada del contracte: 8 mesos Jornada: 37,5 hores/setmanals Retribució: 2.155,91 bruts mensuals (incloses pagues extres) Requisits imprescindibles: - Estar en possessió d'una titulació de Batxillerat, FP de segon grau o cicle formatiu de formació 12/04/2022 Alcaldessa professional en matèries de turisme (o en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds) . En cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida pel Ministeri d'Educació i Cultura. En cas de presentar una titulació equivalent a les exigides, s'haurà d'adjuntar un certificat lliurat per un òrgan competent que n'acrediti l'equivalència. - Garantir l'atenció als visitants en dues llengües estrangeres, mínim en anglès i francès, a més de Annabel Moreno Nogué Signatura 1 de 1 Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació ed41adfaebb14e63a92ddb258cac6b80001 Url de validació https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original les dues cooficials. Tasques a realitzar: Atendre i resoldre consultes en matèria de recursos i equipaments turístics, patrimonials i naturals del municipi, dels serveis turístics del municipi i l'entorn (allotjaments, restauració, guiatges, etc.), l'estat de les platges, etc. Atendre al públic personal, telefònicament i a través de correu electrònic i realitzar les tasques administratives que se'n derivin, a l'Oficina de Turisme. Elaborar llistats i actualitzar les bases de dades de l'àmbit d'informació turística. Informació, promoció i inscripcions a les activitats organitzades per la regidoria. Suport en la obtenció de dades estadístiques periòdiques del sector i del grau de satisfacció dels visitants. Gestió i control de l'estoc de material gràfic de turisme i realitzar comandes de material a diferents administracions, entitats, empreses del sector, etc. Donar suport a l'organització i coordinació d'esdeveniments i activitats de la regidoria de turisme i fires amb aquelles organitzacions privades del sector que també hi col·laborin. Mantenir actualitzada i suport en la creació de nous continguts de la web de turisme, així com fer publicacions a les xarxes socials de la regidoria de turisme. Conèixer i aplicar els procediments i bones pràctiques en oficines de turisme del distintiu de turisme sostenible BIOSPHERE. Informació al/la visitant sobre l'adequat exercici dels seus drets com a usuari dels serveis turístics i atendre, si s'escau, queixes i reclamacions, i informació sobre l'existència del Telèfon del Consumidor i de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya Lloc 3 : Conserge (Cultura) Durada del contracte: 3 mesos Jornada: 37,5 hores/setmanals Retribució: 1.759,63 bruts mensuals (incloses pagues extres) Requisits imprescindibles: Estar en possessió del certificat d'escolaritat o equivalent. (o en condicions d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds) . En cas de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida pel Ministeri d'Educació i Cultura. En cas de presentar una titulació equivalent a les exigides, s'haurà d'adjuntar un certificat lliurat per un òrgan competent que n'acrediti l'equivalència. Coneixements bàsics de llengua catalana. Tasques a realitzar: 12/04/2022 Alcaldessa Obrir i tancar les portes d'accés a les instal·lacions d'acord amb l'horari establert i les activitats organitzades, col·laborant per al bon desenvolupament de les entrades i sortides Realitzar el control d'accessos. Vigilar i custodiar les dependències així com comprovar diàriament les condicions de les instal·lacions, comunicar qualsevol incidència i realitzar tasques de manteniment bàsic que no requereixin la participació d'un especialista. Realitzar encàrrecs relacionats amb el servei. Annabel Moreno Nogué Signatura 1 de 1 Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació ed41adfaebb14e63a92ddb258cac6b80001 Url de validació https://tramits.arenysdemar.cat/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Atendre i informar al públic, tant presencialment com telefònicament, dels actes planificats al centre. Adequar les sales i altres espais per a la celebració d'actes, reunions, etc. col·laborant en el muntatge i desmuntatge de les infraestructures necessàries. Realitzar petites compres de material (bombetes, cintes d'impressora, etc). Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substancies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d'acord amb els procedimen