Grup Municipal Socialista d'Arenys de Mar PRECS I PREGUNTES PER AL PLE ORDINARI DE MARÇ DE 2024 PRECS 1. Vam preguntar al ple del mes de gener per caigudes de servei de l'enllumenat públic a l'entorn dels apartaments Catalunya. Sembla que aquesta circumstància es va repetint especialment quan plou. Preguem al govern que prengui les mesures necessàries per a resoldre-ho quant més aviat possible. 2. El 5 de febrer es va convocar als regidors per a participar en un taller de valoració dels Pressupostos Participatius. Aquesta reunió es va ajornar i encara no tenim data. Preguem que es concreti una data i es comuniqui nova data si és que encara es pensa fer aquest taller. 3. Al perfil del contractant hi ha una sèrie de licitacions que estan no tancades i són obsoletes. Demanaríem que es tramitessin i desapareguessin de pendents doncs distorsiona la feina de seguiment. 4. Es un prec que ja vam fer en anteriors ocasions i reiterem avui. Es tracta d'aconseguir que l'accés al camp de futbol sigui accessible per a persones amb cadira de rodes o elèctriques. PREGUNTES 1. Encara continua vigent l'anunci que va fer el regidor d'urbanisme que les obres de la futura biblioteca acabarien el mes de desembre d'aquest any i que per ara no hi havia cap sobrecost? 2. Hem vist al perfil del contractant que hi ha publicada la licitació per "Subministrament i instal·lació zona d'ombres". A raó d'això ens han sorgit unes preguntes, a quin carrer es pensa instal·lar el sistema d'ombres a part de la Riera (en dues fases)? Hem vist també en la tramitació que hi ha un reparament suspensiu, quin és i perquè s'ha aixecat? Grup Municipal Socialista d'Arenys de Mar 3. L'Alcalde va comunicar als mitjans i als regidors diferents arguments i actuacions, al nostre entendre contradictoris, sobre el futur de la licitació de la recollida de residus. Per una banda es vol rescindir un contracte per a fer-ne un de nou amb la mateixa empresa augmentant l'import. Per altra banda es vol anar al "Porta a porta" però s'ha dit que es volen comprar nous contenidors. Continua el govern amb aquest plantejament al nostre entendre molt arriscat? 4. Fa un temps es va haver de desallotjar el local municipal on hi havia la Vocalia de Jubilats al Carrer Sant Josep. Igualment hi havia una llar que va haver de ser desallotjada. Preguntem al govern quina planificació te prevista per a resoldre els problemes de l'edifici i per assegurar que hi hagi habitatge per al llogater. 5. Fa exactament un any que va sortir la noticia que l'ajuntament no pagava la llum de tres edificis municipals i que l'empresa elèctrica tallava el subministrament i, posteriorment, aplicaria una multa o càrrec de 153.000 euros a l'ajuntament. Volem preguntar després d'un any com ha acabat aquest tema. S'ha fet efectiva la reclamació econòmica de l'empresa d'energia elèctrica? S'han legalitzat totalment les instal.lacions elèctriques? Altrament es va parlar que l'ajuntament obria un expedient. Com està o ha acabat aquest expedient? 6. Podem saber quina valoració econòmica han fet o disposen els serveis tècnics dels patis del Col.legi Cassà i, quin és l'import que demanen els propietaris del Casal Sant Vicenç per si s'opta a la compra per part de l'ajuntament? 7. S'han resolt els problemes amb la neteja de dependències que està passant repetidament? Pensa el govern municipal revisar la contractació actual? 8. A punt d'entrar al mes d'abril i a poc més que es facin les preinscripcions a les escoles bressol, preguntem al govern si ja es disposa de l'estudi encarregat a la Diputació sobre les tarifes i els costos per una futura licitació. En cas afirmatiu ens pot avançar el que diu l'informe i si es preparà per al curs vinent la nova licitació o s'optarà per una pròrroga amb l'actual empresa? 10. Ens podrien donar més informació de la Junta de Seguretat recentment celebrada? ens referim a dades estadístiques que puguin ser de domini públic?