ELS EQUIPS
Els equips han d´estar formats per un mínim de 4 persones i un màxim de 6 sense límit d´edat. Fins a 13 anys cal anar acompanyat d´un adult, i de 14 a 17 s´ha de portar una autorització del pare o mare que, si ho voleu, podeu descarregar-vos-la al web municipal.
Cada equip ha de tenir un nom de grup, i portar un distintiu o indumentària original que es presentarà a l´inici de la gimcana a la taula central de l´organització.
INSCRIPCIONS
La inscripció a la gimcana és gratuïta.
Les inscripcions estan obertes fins el 5 de juliol a les 14h i cal emplenar i enviar el formulari que trobareu al web municipal: http://www.arenysdemar.cat/formulari.php?id=35348
FUNCIONAMENT
La gimcana se celebrarà el diumenge 8 de juliol de 2018, entre les 10 del matí i la 1 del migdia.
Tots els equips hauran de passar per la taula central, al C.C.Calisay, abans de les 11 del matí per tal de recollir les seves instruccions. Si un equip no es presenta abans d´aquesta hora, l´organització entendrà que no participa a la gimcana.
S´hauran de realitzar 5 proves obligatòries perquè la gimcana sigui vàlida, i un munt de petits controls optatius que serviran per pujar la puntuació i que es podran fer tantes vegades com es vulgui.
Cada equip haurà de portar un reproductor de ràdio portàtil per poder sintonitzar Ràdio Arenys, ja que algunes indicacions i enigmes a resoldre només es diran per antena.
La gimcana s´acabarà quan l´equip hagi superat totes les proves o bé superat el temps límit de la 1 del migdia.
En acabar la gimcana cada grup podrà prendre un refrigeri davant al C.C. Calisay.
PUNTUACIÓ
La superació o resolució de les 5 proves centrals, els petits controls i els enigmes us donaran diferents punts que sumats donaran la classificació final.
En cas de que hi hagi empat de punts, es decidirà el guanyador segons:
a) l´equip que més controls i enigmes hagi resolt.
b) l´equip que més puntuació hagi tret a les 5 proves.
c) l´originalitat de la indumentària que porti el grup.
d) l´equip que s´hagui inscrit abans.
Aquesta és una activitat organitzada per la Regidoria de Festes de l´Ajuntament d'Arenys de Mar i el FLOC.