El projecte "Caretta a la vista!", del Centre Tecnològic Beta, la Universitat de Vic i la Xarxa de Rescat de Fauna Marina de la Generalitat organitzen amb l'Ajuntament d'Arenys una xerrada informativa sobre el programa de prospeccions a les platges de rastres de tortuga babaua.
La sessió es farà aquest dijous, 28 de juliol a les 7 de la tarda, a la Sala Noble del Centre Cultural Calisay i és oberta a tothom qui vulgui participar en aquesta xarxa de voluntariat o simplement que estigui interessat a conèixer més detalls del projecte.
L'Àrea de Medi Ambient també farà, la setmana vinent, unes sessions de formació de prospeccions de tortuga babaua a tot el personal municipal i de serveis implicats en la gestió de les platges de la vila. En aquest cas, per formar-los sobre les pautes bàsiques per detectar una possible posta i per saber com actuar si es troben rastres o una tortuga a la sorra.