
La nit de dijous i matinada de divendres (01:00-06:00h) es farà el tractament contra el Tigre del Plàtan i la Cendrosa a 573 arbres del nucli urbà i l’Hort del Bisbe.
El tractament es farà a Plàtans, Til·lers, Alzines, Cerdis i Prunus situats a les rieres Pare Fita i Bisbe Pol, Passeig Xifré i Cargol, els carrers Auterive, Professor Castelló, Olivar, Camí de Can Quintana, les places Mare Paula i Lloveras i l’edifici Xifré.
Els carrers i indrets on es farà el tractament ja s'ha indicat amb temps i s'ha advertit al veïnat. Es recomana tancar balcons i finestres, recollir animals i roba estesa i no apropar-se a la zona d’aplicació del tractament.
El tractament es fa amb l’aplicació de productes fitosanitaris com Emerlad (23636), Decis Expert (23782) i Altensiv PH.