La Policia Nacional de Mataró torna a prestar el servei de renovació del DNI als municipis i, en el cas d'Arenys de Mar, aquest servei s'oferirà el divendres 4 de maig. Les persones que en facin ús podran recollir el seu document el dimarts 8 de maig. La tramitació tindrà lloc al Centre Cultural Calisay, de 9 del matí a 12 del migdia.
Les persones interessades en tramitar la renovació del seu DNI a Arenys de Mar ja poden demanar hora a la Policia Local d'Arenys de Mar (presencialment o telefònicament trucant al 937959901), i se'ls assignarà un dels tres torns disponibles (de 9 a 10 h, de 10 a 11 h i d'11 a 12 h). En total es podrà atendre un màxim de 70 persones.
La recollida del DNI del 8 de maig es podrà fer entre les 9 i les 12 h (sense assignació de torns). Hi hauran d'anar les mateixes persones que hi vagin el dia 4 de maig.
PER A OBTENIR EL DNI PER PRIMERA VEGADA:
• partida literal de naixement (data d´expedició de menys de 6 mesos)
• 1 fotografia de fons blanc
• DNI en vigor del pare o mare que l´acompanyi
• 11,00 euros
• certificat d´empadronament (data d´expedició de menys de 3 mesos)
RENOVACIÓ DEL DNI PER CADUCITAT:
• DNI caducat
• 1 fotografia de fons blanc
• 11,00 euros
• (si hi hagués canvi de domicili, caldrà portar un certificat d´empadronament amb data d'expedició de menys de 3 mesos)
RENOVACIÓ DEL DNI PER PÈRDUA:
• 2 fotografies de fons blanc
• 11,00 euros
RENOVACIÓ PER CANVI DE DADES (DNI EN VIGOR)
• DNI
• 1 fotografia de fons blanc
• justificant del canvi de domicili: certificat d´empadronament (data d´expedició de menys de 3 mesos)
RENOVACIÓ PER SOSTRACCIÓ :
• 2 fotografies de fons blanc
• 11,00 euros