Ajuntament d'Arenys de Mar

NOTÍCIES

L’Alcalde d’Arenys de Mar, Estanis Fors, i l’Alcalde d’Arenys de Munt, Josep Sànchez, han mantingut aquesta setmana una reunió al departament de Territori per parlar del projecte de construcció de les dues noves rotondes sota l’autopista. A la trobada, el secretari de Mobilitat i Infraestructures, Manel Nadal, va presentar-los el projecte que es preveu tenir enllestit a finals de juny i posar a licitació a finals d’any.

Amb les dues noves rotondes s’anul·la l’accés a Barcelona i Girona pels vehicles que baixin d’Arenys de Munt, justament on habitualment es concentren més accidents. En aquesta banda hi haurà un camí que connectarà Arenys de Mar cap al parc de Can Jalpí.

A la trobada, els alcaldes van traslladar la proposta d’instal·lar semàfors provisionals, instal·lar reductors de velocitat i el reforçar la neteja de la vegetació per millorar la visibilitat.

Publicat el 2 de febrer de 2026