
Els alcaldes d’Arenys de Mar, Estanis Fors, Arenys de Munt, Josep Sànchez, i de Canet de Mar, Pere Xirau, s’han trobat aquest dijous per unir forces i treballar conjuntament per aconseguir un bus que connecti els tres municipis amb Barcelona. Els tres municipis volen unir-se en la lluita d’un servei necessari que altres poblacions del Maresme ja fa temps que tenen, alguns fins i tot amb menys habitants.
En el cas dels dos Arenys, en particular, també s’està treballant per ampliar els horaris i la freqüència de pas del bus cap a l’hospital de Mataró, així com la línia cap a l'Hospital Trias i Pujol per la qual s’està treballant des de fa temps acompanyant a la ciutadania i en concret a la veïna a qui s’ha facilitat poder fer reunions i fer arribar la reivindicació al Parlament fa 13 mesos.
Els alcaldes han manifestat que els municipis han quedat aïllats i només compten amb el servei de tren, tenint en compte a més que la doble via acaba a la nostra vila i això també afecta a Canet.