
Aquest dissabte 6 de juny el pati del Centre Cultural Calisay es convertirà en un escenari obert per als amants del piano amb la celebració del Piano al Carrer '26, una jornada plena de música i talent organitzada en col·laboració amb el projecte Maria Canals Porta Cua.
Al matí, de 10 a 13.30 h, el públic està convidat a tocar-lo lliurement. A la tarda, de 17 h a 19 h, serà el torn dels joves intèrprets, amb actuacions a càrrec dels alumnes de l’Escola de Música d’Arenys (EMA). A continuació, hi haurà un concert a càrrec de Xavier de la Fuente.
El Piano al Carrer és una iniciativa que busca treure la música dels auditoris per portar-la als espais públics, promovent la participació ciutadana i el descobriment del talent local.