Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Èxit de públic en els Festivals d'estiu d'Arenys de Mar
El Festival de Jazz i el Festival de Música la Gruta han posat punt final aquest passat cap de setmana demostrant que són dos certàmens de referència a la comarca i a Catalunya.

Festival de JazzEl Festival de Jazz ha comptat amb l’assistència de 2.317 persones, assolint el 95% de l’aforament del pati del Xifré. I pel que fa al Festival de Música la Gruta, han assistit 1.019 persones, arribant al 75% de l’aforament de la Gruta de Lurdes. 

Musica Gruta Les vendes d’entrades online també han funcionat. En tots dos casos, han arribat al 86%. A més, en el cas del Festival de Jazz, per primer any s’ha pogut comprar les entrades a finestreta amb targeta, una venda que ha arribat al 48%.

La qualitat artística programada en el dos Festivals, sumat a la bona climatologia que només ha afectat al darrer concert de la Gruta que es va celebrar al Teatre Principal, així com la millor difusió feta enguany dels dos certàmens, han fet que s’hagin assolit els millors resultats en venda d’entrades dels darrers anys.

L'èxit dels dos festivals ha estat gràcies al públic que confia amb les programacions presentades, als músics, tècnics, responsables del bar i organització per la seva feina durant tots els divendres i dissabtes de festival.

Des de l’organització ja es treballa en la programació de l’any vinent, tot estudiant les millores que es poden aplicar de cara l’estiu del 2024.

En aquest enllaç es poden veure les imatges del 31è Festival de Jazz d’Arenys de Mar.

Foto portada: Albert Lloret 

 

 

Publicat el 29 d'agost de 2023
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^