Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
El MNACTECBUS arriba a Arenys per apropar la ciència i la tecnologia a tothom

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) arriba a Arenys aquest divendres 2 de maig amb el MNACTECBUS, una exposició itinerant que convida petits i grans a fer un viatge pel passat, el present i el futur de la nostra societat. Aquesta proposta innovadora recorre diverses poblacions catalanes per difondre el coneixement científic i tecnològic amb activitats gratuïtes, participatives i accessibles per a tothom.

El MNACTECBUS estarà instal·lat a la nova part coberta de la Riera fins al diumenge 4 de maig. Durant la seva estada, el MNACTECBUS oferirà tallers familiars, jocs interactius, dinàmiques escolars i espais de reflexió sobre sostenibilitat, innovació, patrimoni industrial i tecnologia. Algunes de les activitats destacades són la construcció col·lectiva d’una cúpula inspirada en Leonardo da Vinci, tallers de robòtica per a infants, jocs intergeneracionals i dibuix urbà.

El projecte també vol fomentar el pensament crític i col·laboratiu, posant en valor el territori, la memòria i el futur compartit.

La visita és gratuïta i oberta a tots els públics. Per més informació podeu consultar el web oficial mnactec.cat o contactar al correu electrònic info@mnactecbus.cat 

Publicat el 30 d'abril de 2025
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^