Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Els propers dies es duran a terme els tractaments fitosanitaris als plàtans de l'arbrat d'Arenys de Mar.
En primer lloc, la nit de dijous 12 i matinada de divendres 13 de juny es realitzarà el tractament contra la cendrosa a 573 plàtans del municipi. La tècnica d'aplicació emprada serà l’atomització. L’empresa encarregada serà “Endoterapia vegetal” i el producte Domark EVO Tetraconazol 12,5%.
Es recomana:
Carrers i horari d’inici previst de la intervenció:
Es demana fer atenció a les indicacions que es poden observar als carrers a l'entorn de l'arbrat que rebrà el tractament.
En segon lloc es realitzarà un tractament per fer front a la plaga del tigre del plàtan. En aquest cas el tractament serà aplicat mitjançant la tècnica de l’ENDOterapia Vegetal. Aquest sistema de baix impacte ambiental consisteix en la injecció al sistema vascular dels arbres de la substància fitosanitària. L'endoteràpia aporta avantatges respecte els tractaments aeris, entre els quals destaquen l'absència de nebulització o atomització de productes químics a l'ambient així com la seva innocuïtat per a la salut dels ciutadans. A més, es pot focalitzar el tractament, evitant així els tractaments indiscriminats.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00