Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) tanca per vacances des d'aquest divendres 25 de juliol fins al divendres 5 de setembre. Oriol Contreras, advocat de l'Oficina a la nostra vila, dona els següents consells per als consumidors durant aquest temps:
1- És imprescindible que primer us adreceu a l’empresa amb la qual heu tingut la relació de consum i feu la corresponent reclamació:
En l’escrit de reclamació heu d’incloure-hi les vostres dades (adreça, telèfon de contacte, etc.), una exposició dels fets i la petició que feu. Adjunteu-hi també la documentació de què disposeu (factures, tiquets, publicitat, pressupost...).
2- Si no rebeu una resposta satisfactòria en el termini màxim d’un mes, podeu demanar hora al nostre servei de consum (OMIC) per iniciar una mediació en consum, o bé presentar la corresponent sol·licitud mitjançant una instància adreçada a l’OMIC de forma telemàtica.
En cas de consultes URGENTS podeu adreçar-vos al telèfon d’informació de l’AGENCIA CATALANA DEL CONSUM, al número 012 (gratuït).
També hi ha la possibilitat que els consumidors / usuaris presentin consultes – queixes – reclamacions de forma electrònica a través del formulari web que posa a la seva disposició l’Agencia Catalana del Consum: http://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/
L'Oficina d'Atenció al Consumidor atén cada divendres, de 10 a 13 h, les persones que ho sol·liciten per aclarir els dubtes o estudiar el seu cas.
Cal demanar cita prèvia al telèfon 93 792 26 01.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00