Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Informació als usuaris del servei de consum durant el període de vacances de l'OMIC

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) tanca per vacances des d'aquest divendres 25 de juliol fins al divendres 5 de setembre. Oriol Contreras, advocat de l'Oficina a la nostra vila, dona els següents consells per als consumidors durant aquest temps:

1- És imprescindible que primer us adreceu a l’empresa amb la qual heu tingut la relació de consum i feu la corresponent reclamació: 

  • En els establiments presencials, demaneu els fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia. 
  • Si es tracta d’un servei bàsic –llum, aigua, gas, transports...– truqueu al servei telefònic gratuït d’atenció al client (us han de facilitar un número d’incidència). 
  • També podeu remetre la vostra reclamació telemàticament amb un formulari web o un correu electrònic amb justificant de recepció, o bé per correu postal certificat, burofax, etc.  

En l’escrit de reclamació heu d’incloure-hi les vostres dades (adreça, telèfon de contacte, etc.), una exposició dels fets i la petició que feu. Adjunteu-hi també la documentació de què disposeu (factures, tiquets, publicitat, pressupost...). 

2- Si no rebeu una resposta satisfactòria en el termini màxim d’un mes, podeu demanar hora al nostre servei de consum (OMIC) per iniciar una mediació en consum, o bé presentar la corresponent sol·licitud mitjançant una instància adreçada a l’OMIC de forma telemàtica. 

En cas de consultes URGENTS podeu adreçar-vos al telèfon d’informació de l’AGENCIA CATALANA DEL CONSUM, al número 012 (gratuït).

També hi ha la possibilitat que els consumidors / usuaris presentin consultes – queixes – reclamacions de forma electrònica a través del formulari web que posa a la seva disposició l’Agencia Catalana del Consum: http://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/


L'Oficina d'Atenció al Consumidor atén cada divendres, de 10 a 13 h, les persones que ho sol·liciten per aclarir els dubtes o estudiar el seu cas.
Cal demanar cita prèvia al telèfon 93 792 26 01. 

Publicat el 23 de juliol de 2025
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^