Ajuntament d'Arenys de Mar

OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA

Les peticions d'Accés a la Informació Pública s'han de fer a través del Registre electrònic municipal.


El dret d'accés a la informació pública és el dret que tenen les persones a l'accés a la informació elaborada per l'Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats d'acord amb la llei (article 18 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern).

Mitjançant aquest tràmit podeu exercir el dret d'accés a la informació pública que la Llei 19/2014 reconeix a totes les persones, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda, no condicionat a un interès personal ni subjecte a motivació ni invocació de cap norma.

Fitxer Acrobat-PDF de (685.04kB)

Fitxer: Dret_acces.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 685.04 kB


Preguntes sobre el Dret d’accés a la informació pública.

Què és el dret d’accés a la informació pública? És el dret que tenen les persones a l’accés a la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats d’acord amb la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Qui el pot exercir? Si sou una persona més gran de 16 anys, en interès propi o en nom i representació d’una entitat.

Quina informació publica puc demanar? Tota la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder, sempre que no vulneri algun límit al dret d’accés a la informació o es doni alguna causa d’inadmissió prevista a la norma.

He de motivar la meva sol·licitud? No caldrà cap motivació ni invocació de cap norma per accedir a aquesta informació