Essencials, cicle de concerts de música de pop català de petit format, organitzat conjuntament pels ajuntaments de Canet de Mar, Sant Pol de Mar, Arenys de Munt i Arenys de Mar torna un altre any a l'espai de l'antic convent de les Clarisses. El primer concert arenyenc serà aquest dissabte, 4 de maig, a les 21h, amb la proposta de Daniel Lumbreras.
Lumbreras és un cantautor barcelonès que interpreta les seves cançons amb un llenguatge inventat i improvisat. La seva posada en escena i la seva força musical fa que no t´adonis fins al cap d´una bona estona que no utilitza cap idioma conegut mentre interpreta les seves cançons.
Les entrades es poden adquirir a partir de les 8 del vespre a la taquilla del convent al preu de 7€ o bé anticipadament a 6€ al web www.essencials.cat
El proper concert Essencial a Arenys serà el dia 8 de juny amb la cantant Ju.
Des de Gurb, Judit Puigdomènech “Ju” presenta aquest any un nou disc pIe de cIaror, fresc, jove, sincer i viu, que recuII cançons que parIen d’emocions, de Ies ganes de viure, deIs drets humans, de Ia senziIIesa però aI mateix temps de Ia compIexitat, de Ia IIuita, Ia superació personaI i de Ia intuïció. L’agost de 2016 va pubIicar eI seu primer disc “EI Món es Mou”, i eI 2017 obté eI Premi Èxit com a finaIista aI concurs Sona9. Amb eI videocIip deI singIe “Temps”, Ju acumuIa més de 20.000 visuaIitzacions a Youtube.
Ju porta eI disc aIs escenaris amb format banda, on es pot captar tota I’energia d’una artista jove i compromesa de 25 anys, que ve deI món deI teatre i Ia dansa, i que irromp amb força dins I’escena cataIana amb una proposta musicaI que, en parauIes de I’artista, és “una guspira de IIum”
Podreu trobar més informació al web www.essencials.cat