Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
El Calisay acull el Pessebre Municipal participatiu  amb un recorregut bíblic pel naixement de Jesús

El Pessebre municipal ja és a punt per rebre visites aquest Nadal. La construcció d’enguany ha anat a càrrec d’un grup de veïns i veïnes del municipi, amics dels pessebres, que van començar a treballar-hi a principis del mes de novembre, dedicant-hi hores i esforç per fer realitat una nova proposta nadalenca.

El pessebre d’aquest any presenta un recorregut bíblic pel naixement de Jesús, que permet al visitant seguir les diferents escenes del relat nadalenc. Al llarg del recorregut s’hi poden contemplar: l’Anunciació i l’Encarnació —Déu fet home—, l’edicte del Cèsar August, la recerca de posada, l’anunci als pastors, el naixement de Jesús, la presentació al Temple, la visita dels savis, la matança dels innocents i la fugida a Egipte.

Les figures que s’exposaran són cedides per Antoni Dorda, de la seva col·lecció particular. Les figures són fetes pels Germans Castells, Joan i Martí Castells, tercera generació d'una nissaga bolcada a fer figures tradicionals per als diorames dels pessebristes

Com ja es va fer l’any passat, el pessebre es podrà contemplar pels quatre costats, fet que permet una millor visió de tots els detalls i una experiència immersiva per als visitants.

L’obertura al públic tindrà lloc el divendres 19 de desembre a les 17.30 h, i la inauguració oficial es farà el mateix dia a les 19.30 h. El pessebre es podrà visitar fins al 6 de gener de 2026 al Centre Cultural Calisay, amb el següent horari:

  • De dilluns a divendres: de 17.30 h a 20.30 h
  • Dissabtes i diumenges: d’11 h a 13 h i de 17.30 h a 20.30 h
  • Dies 25, 26 i 31 de desembre de 2025, i 1 i 6 de gener de 2026: només en horari de tarda, de 18 h a 20.30 h

A més, es pot veure el procés de construcció del pessebre a través d'aquest enllaç.  

Publicat el 18 de desembre de 2025
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^