Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Campanya de vacunació contra el virus de la grip a Arenys de Mar

Més informació:

Al web de Ràdio Arenys ens informen sobre l'inici de la campanya de vacunació.

A Arenys.Cat hi podem veure una entrevista a la coordinadora del CAP d'Arenys, Montse Tristany, amb motiu de l'inici de la campanya.

El Departament de Salut de la Generalitat informa, a través del seu web, de les característiques de la campanya d'enguany.

Cartell campanya antigripal 2008 La Regidoria de Salut Pública i Consum informa que fins al 30 de novembre les persones pertanyents al grup de risc de complicacions en cas de contraure la grip han d'adreçar-se al Centre d'Atenció Primària (CAP) per tal que se'ls apliqui la vacuna contra la grip. Cal tenir en compte que el virus de la grip canvia cada any i per aquesta raó cal vacunar-se anualment.
Recordeu que per posar-vos en contacte amb el CAP cal trucar al telèfon 902 111 444 per demanar hora, o bé consultar el web

gencat.net/ics

.

informació vacuna grip

Podeu llegir-ne més detalls en aquest document.

Fitxer: vacuna_grip.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 82.38 kB

Publicat el 10 d'octubre de 2008
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^