Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Passejada a la zona volcànica de la Garrotxa del Gimnàs Municipal
Ermita de Santa Margarida, dins el cràter del volcà del mateix nomCaminant pel bosc: arrels en forma d'escala

El Programa de Passejades de la Gent Gran va començar el curs dijous 20 de novembre amb una primera sortida en què van participar 50 persones, acompanyades en tot moment per quatre representants de la Regidoria d'Esports, a la zona volcànica de la Garrotxa.Aquesta és la crònica de la jornada: 

La sortida va ser a les 7.45h des del C.C. Calisay i ens vam dirigir a l´àrea de servei de la Fageda d´en Jordà (La Garrotxa). Es va arribar a les 09.45h, la qual cosa vam aprofitar per agafar forces mitjançant un bon esmorzar.

La passejada es va iniciar a les 10.30h; vam dividir la gent en tres grups; el grup dels inconscients, dels valents i el grup dels més sensats.

Els/les primers/es van fer el següent recorregut: la Fageda d´en Jordà, Sant Miquel de Sacot, volcà de Santa Margarida i àrea de Santa Margarida. El grup dels valents va fer el recorregut de la Fageda d´en Jordà, volcà del Croscat, volcà de Santa Margarida i àrea de Santa Margarida. I el grup dels sensats van anar per la Fageda d´en Jordà, volcà del Croscat i àrea de Santa Margarida.

A les 14 hores ens vam dirigir a dinar al Restaurant Santa Margarida. A les 16.30 hores vam sortir direcció Arenys, amb una gran satisfacció per com havia transcorregut el dia.

Cal destacar que la Regidoria d´Esports de l´Ajuntament d´Arenys de Mar assumeix totalment amb el cost d´aquesta activitat.
Els tècnics i monitors de la Regidoria d´Esports volem aprofitar per agrair la col•laboració, cooperació i bona voluntat de tots i totes les participants en aquesta sortida.


Publicat el 21 de novembre de 2008
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^