Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
El proper dijous es presenta el projecte Linkat a Arenys amb la conferència TIC i educació. L'objectiu és donar a conèixer la implantació del programari lliure a les escoles i, de pas, fer-ho extensiu a la resta de la ciutadania. Enric Basela, de l'equip Linkat, farà la presentació del projecte en una conferència programada per aquest dijous, 29 de gener, a les 6 de la tarda, a la sala noble del Calisay d'Arenys de Mar. La conferència és oberta a tothom i l'organitza la Regidoria de Societat de la Informació.
El projecte Linkat té com eix principal la creació i manteniment de la distribució GNU/Linux que s'ha començat a instal·lar a les escoles catalanes. Es tracta d'una aposta del Departament d'Educació pel programari lliure i el seu ús generalitzat a les aules. Linkat ofereix un complet escriptori amb una tria de programes molt adequats als usos educatius i audiovisuals. La voluntat del projecte no és només limitar-se a l'entorn escolar sinó arribar a tota la societat.
La presència de l'equip Linkat a Arenys de Mar servirà per fer diverses reunions de treball per acabar de donar forma al projecte Arenys Linkat que està promovent Arenys.Org. El cicle TIC i educació està organitzat per la regidoria de Societat de la Informació i tindrà dues altres sessions anunciades pels dijous 12 de febrer i 12 de març amb la presentació dels projectes musiquetes.cat i els projectes educatius que treballa Arenys.Org.
Per més informació cliqueu aquí
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00