Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Celebrem els drets dels infants
Els dies 18, 19 i 26 de novembre, els infants són els protagonistes en diversos actes organitzats per la Regidoria d'Infància i Joventut i Africània, Grup Solidari.

cartell festa infantsAquest mes de novembre el dediquem exclusivament als infants. La celebració del Dia Internacional dels Drets dels Infants, cada 20 de novembre, vol posar èmfasi en el fet que nens i nenes de tot el món han de ser objecte d’una cura, atenció i protecció especials, conceptes expressats primerament en la Declaració de Ginebra de 1924 i posteriorment per les Nacions Unides en la Declaració dels Drets dels Infants, de 1959. Finalment, l’any 1989, en la Convenció dels Drets dels Infants, els 192 països participants, van ratificar aquests principis i, a més, els estats van ser declarats responsables jurídicament de llurs accions envers els infants.

Per celebrar aquesta efemèride i tot el que comporta per al benestar de la nostra mainada, des de la Regidoria d’Infància i Joventut, encapçalada per Susanna Mir, s’han organitzat entre els dies 18, 19 i 26 de novembre una sèrie d’actes com ara la xerrada “Ser pares i mares avui dia. Un diàleg entre homes i dones” i una festa infantil, a més d’un taller de ioga per a famílies.

Encara queden molts reptes per assolir per garantir que mi·lions de nens d'arreu del món visquin i creixin en condicions dignes. És feina de tots i tots en som responsables!

Publicat el 16 de novembre de 2011
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^