Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Passejada a L'Estany de Banyoles del Gimnàs Municipal

47 persones, acompanyades pel regidor d'Esports, Juanjo Almansa, passegen pels voltants de l'Estany de Banyoles.

El dimarts 15 de novembre es va iniciar el Programa de Passejades de la Gent Gran.  
A la primera sortida, a l’Estany de Banyoles, s'hi van apuntar 47 persones, acompanyades pel regidor d’Esports, Juanjo Almansa, i per quatre treballadors més de la Regidoria d’Esports.

         

Aquest programa es realitza amb el col·lectiu de gent gran que està inscrit al Gimnàs Municipal i s'insereix dins de la seva programació amb l’objectiu de mostrar la vessant de l’esport a la natura. El cicle consisteix en quatre passejades per les serralades més emblemàtiques de Catalunya.

La sortida va tenir lloc a les dos quarts de nou, davant del Calisay. A dos quarts d'onze arribàvem a l'Estany de Banyoles on el primer que vam fer va ser un bon esmorzar.La passejada, que va començar a les onze, la vam dividir en dos grups; el dels agosarats i el dels sensats.  

El grup dels agosarats va fer el següent recorregut: la volta a tot l’estany, tot passant per la Draga, la Caseta de Fusta, el Bosc de Can Morgat, el Mirador de la Cuaranya i l’Església de Santa Maria de Porqueres.En arribar al municipi de Banyoles, vam visitar el Barri Vell, amb un nivell de dificultat mitjà, i després d'haver recorregut aproximadament una desena de quilòmetres.

El grup dels sensats van fer el següent recorregut: Els desmais, l’Església de Santa Maria de Porqueres i visita del Barri Vell. Al Museu Darder es va poder visitar la taxidèrmia al servei de la ciència i l’espai d’interpretació de l’Estany. En aquest cas el nivell de dificultat va ser baix i es van recórrer aproximadament uns tres quilòmetres.

A les dues del migdia vam dinar en el restaurant de l'Hotel Mirallac. A dos quarts de cinc vam sortir en direcció a Arenys, ben satisfets de com havia transcorregut el dia.


La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Arenys de Mar, que assumeix totalment el cost d’aquesta activitat, aprofita l'avinentesa per agrair la col·laboració, cooperació i bona voluntat de tots els participants en aquesta sortida.

                 

Publicat el 16 de novembre de 2011
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^