Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Inauguració de les obres de rehabilitació i reforma de Vil·la Betània
La inauguració del passat dissabte suposa la definitiva connexió entre l'edifici antic de la residència i el modern, recentment construït.
inauguració vill·la betàniaAquest dissabte 19 de novembre, a les 11 del matí, va tenir lloc l’acte d’inauguració de les obres de rehabilitació i reforma de la residència geriàtrica Vil·la Betània. Aquestes obres de millora de l’edifici antic de la residència han suposat disposar de nous serveis que fins aquest moment aquest equipament no tenia com ara una sala de rehabilitació, un espai per a podologia i un saló de perruqueria, entre d’altres. La celebració del dissabte inaugurava també la connexió definitiva entre el primer edifici de la residència i la part ampliada.

L’acte va ser presidit per la mare superiora general de la congregació de Filles del Cor de Maria, sor Marie Claire; la mare superiora del centre, sor Bibiana; l’alcalde d’Arenys de Mar, Estanis Fors; l’arquitecte encarregat de l’ampliació i rehabilitació, Miquel Fané; Ramon Verdaguer, advocat de les monges, i Jordi Marí, representant de Fomento de Construcciones y Contratas, empresa encarregada de les obres. Assistiren també a la inauguració, Soraya Real, regidoria de Sanitat, i Susanna Mir, regidora de Cultura, així com Ramon Vinyes, exalcalde de la vila.

refugi vil·la betàniaDurant l’acte també es va descobrir una placa en record del refugi antiaeri construït en aquest edifici durant la Guerra Civil. Va participar en aquest homenatge el Grup Búnquers Arenys que des de fa temps es dedica a l’estudi d’aquestes estructures. Recuperar, estudiar i difondre la cinquantena de refugis antiaeris que es conserven a Arenys de Mar és una manera més de retre homenatge als que visqueren i patiren els efectes de la guerra.

Publicat el 21 de novembre de 2011
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^