Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
El passat dijous 19 de gener, l'Ajuntament d'Arenys de Mar va ser la seu de la comissió tècnica de la Xarxa d'Indians. En aquesta reunió, on va assistir-hi el regidor de Turisme i Fires, Roman Pascual, i els diferents representants de tots els municipis que formen part de la Xarxa, es va parlar sobre les accions a realitzar durant aquest 2012. Un dels punts més importants de la comissió va ser el de la creació de producte turístic, on a nivell de xarxa es vol potenciar tot allò relacionat amb el turisme gastronòmic.
Arenys de Mar realitzarà el mes dels Indians durant el mes de Maig, on estan previstes diferents activitats relacionades amb la temàtica Indiana amb l'objectiu d'atraure el màxim nombre de visitants a la vila en un mes que tradicionalment és de temporada baixa.
D'altra banda, aquest divendres 20 de gener, el regidor de Turisme i Fires s'ha reunit amb els representants del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme. La trobada ha servit per justificar les accions que s'han promogut des del Consorci en benefici d'Arenys de Mar, entre les quals destaquen la presència de la vila als opuscles i fulletons que edita el Consorci, aparició via web a diversos portals turístics i presència del municipi a fires turístiques nacionals i internacionals.
A més, en la trobada també s'han avançat algunes de les accions previstes, com ara la Guia Gastronòmica del Maresme o el llibret Maresme Marítim. En aquest sentit, el regidor Roman Pascual ha destacat que en la reunió s'ha acordat intensificar la col·laboració amb Arenys de Mar, mitjançant la seva Oficina de Turisme, per fer la màxima difusió de les propostes de la nostra vila i potenciar-ne la presència en les diferents fires gastronòmiques que es porten a terme anualment a la nostra comarca i a la resta del territori.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00