Es recorda als ciutadans que el dia 2 de maig acaba el període pagament del primer semestre de les escombraries i de l'impost de vehicles. És important en especial per aquells ciutadans que no tenen els tributs domiciliats. En aquest cas han d'anar a l'entitat bancària i fer el corresponent pagament. Si algú no ha rebut la notificació i no tenia el rebut domiciliat cal que passi per l'oficina de Recaptació (Riera Pare Fita, 90) a buscar una còpia del document cobratori.