Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
TAULER D'ANUNCIS 2000 - 2008
Nota informativa de recaptació de tributs
Es recorda als ciutadans que el dia 2 de maig acaba el període pagament del primer semestre de les escombraries i de l'impost de vehicles. És important en especial per aquells ciutadans que no tenen els tributs domiciliats. En aquest cas han d'anar a l'entitat bancària i fer el corresponent pagament. Si algú no ha rebut la notificació i no tenia el rebut domiciliat cal que passi per l'oficina de Recaptació (Riera Pare Fita, 90) a buscar una còpia del document cobratori.
Publicat el 22 d'abril de 2000
Imprimir
^