Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Cóndor fa donació de roba a Càritas


Manel Pou, responsable de Càritas, i Fra Vicens, del Convent dels Caputxins d'Arenys.L'empresa de tèxtil arenyenca Cóndor ha fet avui donació de 500 parells de mitjons a la secció local de Càritas. La regidora de Benestar i Família, Soraya Real, es va posar en contacte amb l'empresa de la vila després que Càritas alertés d'una mancança de mitjons d'home en l'apartat de roba que destinen a beneficiència.

Des de la regidoria s'informa que el tracte amb la direcció de l'empresa ha estat molt cordial i ràpid, motiu pel qual l'Ajuntament d'Arenys de Mar agraeix aquest gest de Cóndor.

Aquest no és el primer cop que Cóndor fa donació de roba a Càritas, ja que anteriorment ja proporcionava prendes infantils a l'entitat benèfica.

Publicat el 16 de març de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^