Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Jornada informativa sobre el consum de drogues als adolescents de la vila
Aquest dijous els alumnes de 3r i 4rt d'ESO dels centres d'Arenys de Mar han assistit a la sessió impartida a través del Programa Informació i Dinamització als Centres d'Educació Secundària (PIDCES).

pidces3

Des de la regidoria de Joventut es valora molt positivament aquesta cinquena jornada d´alumnes, que ha tingut lloc al C.C. Calisay, i que s´ha centrat en els riscos i conseqüències que comporta el consum de drogues. Una jornada que ha comptat amb l´assistència d'una vuitantena d'alumnes de tercer i quart d´ESO de l'IES Tres Turons.

pidces2Gràcies a la col·laboració de la Sra. Leo Montserrat, infermera referent en el programa de salut-escola, i del Sr. Llorenç Silva, com a representant del Cos dels Mossos d´Esquadra, s'ha iniciat la jornada amb una explicació sobre la salut i els efectes penals o administratius que es deriven del consum o tinença de drogues. Després d'un petit descans, els alumnes han gaudit de l´obra de teatre “No em ratllis” i, seguidament, s'ha iniciat un petit debat sobre dubtes entorn al consum de substàncies estupefaents.  

La jornada s'ha tancat amb el lliurament de diplomes per part de la regidora de Salut, Soraya Real, i de la regidora d´Infància i Joventut, Susanna Mir. Una alta i una bona participació fan que la jornada hagi estat un èxit.

Publicat el 20 d'abril de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^