Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
L'Ajuntament defensa que no s'aturi el projecte del Cavaió
L'Alcalde i regidors de l'Ajuntament d'Arenys de Mar s'han reunit aquesta setmana amb diferents representants de l'Estat per demanar que es tiri endavant el projecte de recuperació ambiental de la tercera platja.

alcalde amb arias cañeteL'Alcalde d'Arenys de Mar, Estanis Fors, s'ha reunit aquest dimecres a Madrid amb el Ministre d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, el Sr. Arias Cañete, i amb el diputat de CiU, Josep Sánchez Llibre, desencallar el projectes de la platja del Cavaió, i informar-se de primera mà sobre l'execució del projecte de rehabilitació de la senda costanera que uneix Arenys amb Caldes d'Estrac.

En aquesta mateixa línia, els regidors Juanjo Almansa i Belén Quintero es van reunir fa pocs dies amb el sotsdelegat del govern espanyol a Catalunya, Emilio Ablanedo, per desencallar els problemes de finançament amb el projecte del Cavaió. sotsdelegat governUna trobada a la qual van assistir acompanyats del regidor de Canet de Mar, Toni Romero, i en la qual es va escenificar l'interès comú dels dos municipis per executar aquesta obra. 

Amb aquestes reunions amb els representants de l'Estat, l'Ajuntament d'Arenys de Mar demostra que estan treballant perquè els dos projectes s'executin i poder dignificar, així, tota la façana marítima de la vila.

Recordem que les obres del Cavaió ja estaven adjudicades i han quedat aturades per manca de finançament per part de la Generalitat.

Publicat el 24 de maig de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^