Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Primer tast de caves del Solstici d'Estiu
Després de la bona acollida de les dues degustacions de vins realitzades el passat mes d'abril al Mercat Municipal, la mostra d'aquest dissabte es dedicarà als caves catalans.

Per participar en aquesta primera mostra-degustació de caves del Solstici d'Estiu, que es realitzarà el proper dissabte 23 de juny, de 10 del matí a 2 de la tarda al Mercat Municipal, caldrà presentrar un tiquet que es pot adquirir aquests dies en realitzar una compra mínima de 5 euros a qualsevol de les parades del Mercat.

En total, es podran degustar les diferents varietats de cava d'una dotzena de cellers catalans i, seguint la dinàmica iniciada amb les degustacions de vi, es podrà adquirir una copa de cava commemorativa per només 2,5 euros. A més, durant la mostra-degustació també es podran degustar tapes elaborades amb productes del Mercat.

Aquesta és una iniciativa de la regidoria de Promoció Econòmica que compta amb la col·laboració del Mercat Municipal i que vol promoure el comerç dels productes frescos i de qualitat que ofereixen els paradistes d'Arenys de Mar.

Publicat el 19 de juny de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^