Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Més reciclatge amb menys residus

El percentatge de matèria reciclable ha augmentat un 6% respecte el mateix mes de juliol de l´any passat.

Aquest mes de juliol Arenys de Mar ha produït 36 tones menys de brossa respecte l’any anterior, tot i així el percentatge de les fraccions reciclables recollides en el porta a porta (paper, cartró, plàstic i matèria orgànica) ha estat del 74,61%, gairebé un 6% més que el mateix mes de l’any anterior.
El nivell quantitatiu d’aquestes fraccions, que ens recullen porta a porta i uns dies concrets a la setmana, ha estat de: Paper-Cartró domèstic:10t, Paper-Cartró comercial: 18,25t, plàstic: 14,80t i matèria orgànica: 86,62t.

Dades Selectiva 1 Juliol 2012

Pel que fa a les fraccions de matèria que no es poden reciclar, s’ha apreciat un descens de 21 tones, de les 62 tones recollides al juliol de 2011 s’ha baixat fins a les 41 tones de 2012. La reducció en un 6% de les tones de resta,  es deuen principalment: a la familiarització en el sistema de recollida selectiva per part de la població, les campanyes informatives i els seguiments periòdics als grans generadors.

Dades Selectiva 2 Juliol 2012

 

En el que portem de 2012 Arenys de mar, en termes generals, es manté en els mateixos nivells de selectiva en comparació en anys anteriors (70-75%), tot i que és possible un augment d’aquest un cop finalitzi la temporada d’estiu.

Taula resultats recollida selectiva

Gràfics resultats recollida selectiva

 

 

Publicat el 22 d'agost de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^