Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
La nova Mare Paula, una realitat.

Un camp de futbol de gespa artificial o una nova pista de bàsquet, alguns dels nous equipaments d’aquest nou espai de lleure i esbarjo que tindrà horari d’accés.

Gespa BambesJa ha finalitzat la primera fase de les obres de la Plaça Mare Paula. En aquesta fase s’han instal·lat un camp de futbol de gespa artificial, una pista de bàsquet, unes noves pistes de petanca, un passeig asfaltat i s’han millorat les zones d’esbarjo infantil.

La nova plaça, a la que es pot accedir pel carrer Doedes i per la Riera, restarà tancada de 23.00 a 07.00 hores, una mesura per assegurar el descans dels veïns/es i el bon manteniment de les instal·lacions, propostes sol·licitades pels mateixos veïns/es de la zona.

Per a una bona utilització i manteniment dels nous equipaments esportius com el Camp de futbol i la pista de bàsquet, la Regidoria d’Urbanisme ha instal·lat uns cartells on s’informa de les normes d’ús d’aquest espais, d’aquestes cal destacar: la prohibició d’entrar amb un calçat no esportiu, l’entrada d’animals o entrar amb recipients de vidre, entre d’altres.

A finals d’any s’iniciarà la segona i darrere fase que centrarà les seves actuacions en el enjardinat de la plaça.

 

Gespa Artificial Pista de basquet Cistella Detall terra basquet Passeig Tanques

Publicat el 4 de setembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^