Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Ja hi ha persones interessades en el nou viver d'empreses
El viver d'empreses que la Regidoria de Promoció Econòmica ha presentat avui en la jornada de portes obertes ofereix els primers mesos d'estada gratuïts per a persones autònomes i microempreses.

viver empresesEl nou viver d'empreses, ubicat a la segona planta de l'edifici Xifré, ofereix més de 300 metres quadrats distribuïts en oficines independents de 13, 18, i 20 metres quadrats, a més d'àmplies sales de reunions i de formació a disposició de les persones interessades.

A més, les petites empreses o persones autònomes que s'hi decideixin instal·lar comptaran amb servei de recepció de correspondència i paqueteria, connexió a internet, servei wi-fi, telèfon, llum, lavabos i servei de neteja dels espais comuns. Pel que fa als preus per fer ús del viver d'empreses, l'Ajuntament està acabant d'establir una taula tarifària que variarà en funció de les necessitats de cada cas, sempre per sota dels del mercat.

viver empresesDes de la Regidoria, espai on empresaris/es i emprenedor/es reben orientació i assessorament, es té la intenció de repetir aquestes jornades de manera mensual, amb l’objectiu de donar a conèixer i promocionar aquest espai i les seves possibilitats.

Per accedir al viver d'empreses cal l'elaboració d'un Pla d'empresa que s'haurà de presentar juntament amb la sol·licitud d'instal·lació a la Regidoria de Promoció Econòmica. Els interessats/des podeu contactar-hi al telèfon 93 792 26 01 o per correu electrònic

Publicat el 19 de setembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^