Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
La pluja causa alguns desperfectes a la vila
La ràpida actuació dels cossos de seguretat i de la Brigada Municipal han facilitat que no s'hagi hagut de lamentar cap dany personal.

arbre caigut a la N-IIL'afectació més important s'ha produït aquest matí, quan un arbre ha caigut al passeig dels Pilots i s'ha hagut de donar pas alternatiu al trànsit de la carretera N-II durant prop de tres hores. Efectius dels bombers, policia local i brigada han treballat per retirar el pi que s'havia desplomat des de la penya del davant de l'entrada al Port i que, afortunadament, no ha provocat cap dany personal ni material.

D'altra banda, l'aigua que ha caigut durat tantes hores seguides ha obligat aquesta nit a tallar l'accés al trànsit el pas subterrani que connecta la Riera amb el vial del Port i el Rial de Sa Clavella, restablint la circulació aquest matí a primera hora.

També la Brigada ha hagut de desplaçar-se al pati posterior del Xifré i de l'escola Joan Maragall per desembussar els embornals, fet que havia provocat l'acumulació d'aigua en aquest indret, així com treure l'aigua acumulada en una de les aules del centre. Una situació que s'ha resolt abans de l'entrada dels alumnes a l'escola.

Així mateix, s'han registrat inundacions a les pistes de petanca de la plaça Mare Paula i a l'antic escorxador, i ha saltat alguna tapa del clavegueram per la força de l'aigua.

Plaça Mare Paula Montalt    Escola Joan Maragall

Publicat el 31 d'octubre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^