Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Arenys estrena nova parada de bus!
Aquest divendres s'obre al trànsit la zona, que inclou la reordenació viària i l'habilitació provisional d'una vintena de places d'aparcament de zona verda.

parada bus    parada bus

Aquesta tarda es posa en funcionament la nova parada de bus de la part alta de la Riera, després que la setmana passada la Brigada Municipal iniciés les obres d'enderroc del mur que separa la Riera de la carretera C-61, i que aquesta setmana s'hagin portat a terme les tasques de pintura i senyalització vial. Amb aquesta obra, el govern municipal prioritza la seguretat dels usuaris i usuàries del servei de bus interurbà traslladant la parada anterior fora de l'àmbit de la carretera.

Les obres han consistit en l'enderroc del mur, el canvi d'ubicació de dos semàfors, nous baixants que ajuden a superar el desnivell entre la carretera i la Riera, la col·locació de la nova marquesina, i la senyalització dels espais de seguretat per als viatgers del bus. L'actuació s'havia de completar amb l'adequació d'un espai d'esbarjo, que encara no s'ha portat a termea l'espera de finalitzar el corresponent projecte d'urbanització. Mentre aquest no s'executa, s'ha optat per habilitar una nova zona d'aparcament provisional en règim de zona verda per a residents amb capacitat per a 17 vehicles. Aquesta modificació ha comportat la reordenació de la senyalització existent per regular el trànsit entre els aparcaments de zona blava i zona verda.

Publicat el 16 de novembre de 2012
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^