Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Aquest Nadal i gràcies a l'aportació econòmica que han fet l'Alcalde i els regidors amb dedicació de l'Ajuntament amb la renúncia dels diners de la seva paga extraordinària, s'ha pogut complementar els lots d'aliments secs que cada mes es lliuren a famílies necessitades de la nostra població amb lots de menjar fresc.
Per tal de fer-ho efectiu, l'Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament d'Arenys de Mar va contactar amb els representants del Mercat municipal per tal que les parades del Mercat fossin les encarregades de preparar lots de diferents productes frescos que contenien peix, verdures, fruites, carn, ous, fruita seca, etc. Una acció que, a més, ha beneficiat al comerç local, ja que els diners s'han invertit en el Mercat municipal.
En total, es van preparar lots per a unes 47 famílies (85 persones) i el seu repartiment, com sempre, el van fer voluntaris de la Creu Roja el passat dissabte 22 de desembre en el mateix mercat.
Des de l'Ajuntament es preveu poder tornar a repetir aquesta iniciativa en un futur per tal que que se´n puguin beneficiar més famílies de la vila, amb la valoració prèvia dels Serveis Socials.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00