Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
La sala polivalent va registrar un ple absolut el dissabte a la tarda, com es demostra amb les més de 4.000 consumicions de cervesa que es van servir durant el divendres al vespre i tota la jornada de dissabte. Una xifra més que positiva considerant que aquesta és la primera edició de la Fira de la Cercesa que es fa a la vila.
Fins a 11 parades de cervesa artesana i sis de menjars i degustació van assistir a la cita, però n'haguessin pogut ser més, ja que algun paradista es va fer enrera a última hora per les previsions meteorològiques de fred. Un dels estands que més afluència va registrar va ser el de la Factoria Cervesera d'Arenys, gràcies a la cervesa artesana La Puntaire d'Arenys, que es presentava en societat en aquesta Fira. I és que van ser molts els arenyencs i arenyenques que van abandonar el recinte amb ampolles d'aquesta cervesa en una bossa de tornada a casa.
El tret de sortida a la primera Fira de la Cervesa d'Arenys de Mar l'havia donat l'Alcalde, divendres a la tarda, acompanyat del president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, i del regidor de Turisme, Roman Pascual, amb la presència del president del Consell Comarcal del Maresme, Miquel Àngel Martínez, i altres alcaldes, alcaldesses, regidors i regidores de la comarca i de la nostra vila.
Pel que fa als actes complementaris, divendres hi va haver una ponència sobre l'elaboració de la cervesa a càrrec de Pablo Vijande, mentre que la tarda i nit de dissabte es va amenitzar amb els concerts en directe de Lucia Rosso, Nòmada Trio, Estrip i Sombras.
Podeu veure un recull d'imatges de la jornada inaugural i del dissabte a la tarda en aquest àlbum digital de facebook.
També podeu veure la crònica que ha fet Ràdio Arenys:
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00