Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Passejada a Malgrat de Mar del Gimnàs Municipal
Dimarts 26 de febrer

El dimarts 26 de febrer es va continuar amb el Programa de Passejades de la Gent Gran pel Maresme. 

En aquesta segona sortida vam anar a Malgrat de Mar i vam participar 30 persones.

 

Aquest programa es realitza amb el col·lectiu de gent gran que està inscrit al Gimnàs Municipal i està inserit dins de la seva programació amb l’objectiu de mostrar la vessant de l’esport a la natura. Aquest programa consisteix en 4 passejades pels municipis més emblemàtics del Maresme.

 

La sortida de la passejada va ser a les 08.30h des de la Plaça de l’Ajuntament i ens vam dirigir en tren fins a Malgrat.

 

Un cop arribat i amb el fred com a companyia, vam fer el següent recorregut:  Passeig de mar, la Pilona, Parc de Can Campassol, Torre d’en Riera, Església de Sant Nicolau, Ca l’Arnau, Parc del Castell, Torre del Castell i Parc de Francesc Macià.                           

 

A les 13.30 hores vam dinar en el restaurant  La Herradura i a les 16 hores, vam sortir direcció Arenys, amb una gran satisfacció per tal i com havia transcorregut el dia.

 

Cal destacar que la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Arenys de Mar assumeix totalment amb el cost d’aquesta activitat.

La Regidoria d’Esports, volem aprofitar per agrair la col·laboració, cooperació i bona voluntat de tots els participants en aquesta sortida.

 

         

Publicat el 28 de febrer de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^