Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
Aquesta setmana, escolars dels centres Sinera i Joan Maragall d'Arenys de Mar participen de manera activa en una nova campanya de recuperació ambiental i paisatgística de les platges de la vila. Es tracta d'una acció coordinada per la Regidoria de Medi Ambient que té un doble objectiu: la recuperació de la vegetació pròpia de les platges del litoral maresmenc, amb la plantació d'espècies arbustives, com ara tamarius i llenticles, però també arbres com pins i alocs; i sensibilitzar mediambientalment els escolars del poble amb aquesta activitat didàctica.
Aquest dimarts ha estat el torn dels alumnes de 3r, 4rt, 5è i 6è de l'escola Sinera, mentre que demà dimecres ho faran els alumnes de 5è de l'escola Joan Maragall. Podeu veure'n les fotos en aquest enllaç.
Les accions de recuperació ambiental es porten a terme des de l'any 2009 a Arenys de Mar i els seus resultats ja són visibles a les platges del Cavaió i de la Picòrdia, on s'ha anat creant tota una sèrie d'espais verds.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00