Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00

El proper dissabte 16 de març a Arenys de Mar es farà una Pesolada Popular. Es tracta d'una iniciativa de nova creació a la vila, promoguda per la Regidoria de Turisme i l'Associació de Fires Gastronòmiques d'Arenys de Mar, que s'emmarca dins de les jornades gastronòmiques del pèsol del Maresme, que comencen aquest mateix dijous. La Pesolada Popular es farà a les 13.30h a la plaça de l'Església i, per només 4 euros, es podrà degustar un plat de pèsols del Maresme acompanyat de mandonguilles, sípia i patata, a més d'una beguda.
Però a banda d'aquesta activitat, fins a una dotzena de restaurants de la nostra vila participen enguany a les jornades gastronòmiques del Pèsol del Maresme amb l'elaboració de plats i menús que tenen aquesta perla verda com a ingredient principal.
A més, el programa que ha editat el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme amb el Consell Comarcal inclou altres referències a la nostra vila, com ara la recomanació per visitar el cementiri, el Museu Marès de la Punta i el Port. Trobareu tota la informació sobre les jornades gastronòmiques del pèsol del Maresme en aquest llibretó:
![]() | Fitxer: PESOL_2013_web.pdf Format: Acrobat-PDF |
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00