Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
10 dies per gaudir del Tomàquet

Imatge cedida: Consorci Promoció TurísticaLes jornades gastronòmiques del Tomàquet enfilen la seva recta final, el proper disabte 31 serà el seu darrer dia.

Durant 1 mes i mig, diversos restaurants del maresme han fet possible aquestes jornades gastronòmiques oferint menús i plats que tenien al tomàquet com a principal protagonista.  

A Arenys de Mar 12 restaurants han ofertat aquests dies plats com: Tomàquet al forn farcit de brandada de bacallà i gratinat (Bare Nostrum), Tomàquet amb ventresca de tonyina i ceba lila mascarada, amb escarola i ruca (Mas Taxonera) o Sopa freda de tomàquet (Nou de Nou)... una alta involucració del sector restaurador de la nostra vila, que la convertit en la segona ciutat del maresme amb més oferta, després de Mataró.
Aquestes jornades promogudes pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i, a Arenys de Mar, per la Regidoria de Turisme, tenen com a objectiu potenciar el turisme gastronòmic i els productes de la comarca.  Al llarg de l'any s'organitzen 8 jornades amb productes com la maduixa, el peix i marisc, el pèsol o un producte tant proper a nosaltres com el calamar,  unes jornades que aconsegueixen la involucració de fins a 20 poblacions maresmenques i fins a 100 restaurants per jornada.

El Calamar serà qui agafarà el relleu al tomàquet, sent el protagonista durant el mes d'octubre amb les jornades del “Calamarenys”.

Més informació i receptes a:    Jornades Gastronòmiques del Tomàquet del maresme 2013

Publicat el 21 d'agost de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^