Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Arriba el plat fort del Calamarenys 2013

calamarenysAquest cap de setmana tindran lloc a la vila les activitats centrals de les XVIII Jornades Gastronòmiques del Calamarenys. Per demà dissabte, 19 d'octubre, s'ha preparat un taller de cuina al Mercat (12 h) i una arrossada popular al C.C. Calisay (20.30 h), mentre que el diumenge 20 d'octubre al matí hi haurà una gran festa familiar a la zona portuària del Pòsit, amb portes obertes al Club Nàutic, activitats infantils amb inflables, tallers, concursos i música, parades de tot tipus relacionades amb el mar i una visita interactiva pel Port d'Arenys.

Recordem que per a l'arrossada popular del 19 d'octubre, totes aquelles persones que hi vagin amb el val de descompte d'1 euro que trobaran al butlletí municipal ATR d'aquets mes, podran adquirir el tiquet al preu de 4 euros.

D'altra banda, els diferents restaurants que participen a les Jornades Gastronòmiques del Calamarenys, tant de la vila com de la resta de poblacions del Maresme que s'hi han adherit, continuen oferint els seus plats i menús especials amb el calamar d'Arenys com a ingredient protagonista. Podeu consultar el llistat de restauradors en aquest enllaç.

Igualment, no us podeu perdre la Ruta de la tapa del Calamar, que arriba precedida pel seu èxit en les dues primeres convocatòries. En aquesta ocasió, fins a 13 establiments de la vila oferiran la seva tapa d'autor a base de calamar acompanyada d'una beguda al preu de 4 euros. Cada cop que en tasteu una, aconseguireu un punt en el vostre passaport de la ruta, disponible a tots els establiments adherits a la campanya i a l'Oficina de Turisme, i que, un cop se n'acumulin sis, es podran bescanviar o bé pel Premi a la Fidelització (6 punts d´un mateix establiment = 1 tapa + refresc gratuït) o bé pel Premi a la Diversificació (6 punts de diferents establiments = 1 samarreta de regal disponible a l'Oficina de Turisme).

Tota la informació del Calamarenys 2013 la trobareu al web www.calamarenys.com

Publicat el 18 d'octubre de 2013
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^