Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
La regidoria d'esports de l'Ajuntament d'Arenys de Mar va organitzar el dissabte 14 de setembre la DIADA DE L'ESPORT.
Principalment, la Diada va consistir en:
Fira d'Entitats Esportives:
A la Riera (davant de l'edifici Xifré) es va organitzar la fira d'entitats. En total, va haver-hi 12 carpes d'entitats esportives arenyenques.
En aquesta fira, les entitats esportives, donaven informació de les seves activitats i actes esportius que organitzen al llarg de l'any.
Les entitats que van participar, van ser: Penya Apa Anem-hi, Penya Barça, A.E. Marcial Arenys, Associació Tir amb Arc La Conxorxa, Club Volei Platja, Club Patinatge Artístic Arenys, Club Nàutic d'Arenys, Club Hoquei Arenys, Club Futbol Arenys, Futsal Arenys, Club Arenys Bàsquet i Club Volei Papis.
La fira es va iniciar a les 17 hores i va finalitzar a les 20 hores

Fem Esport:
Aquesta activitat va consistir en que les diferents entitats esportives arenyenques, organitzaven una petita activitat de la seva modalitat esportiva, i anava dirigida a totes les edats, des dels més petits fins als més grans.
Les activitats que es van fer, van ser:
- Llançament vòrtex, salt d'alçada i 60 metres llisos, organitzat per la Penya Apa Anem-hi.
- Activitat nàutica amb raquero, organitzat pel Club Nàutic d'Arenys.
- 5X5 hoquei, organitzat pel Club Hoquei Arenys.
- Circuit de patinatge, organitzat pel Club Patinatge Artístic Arenys.
- Futbol tennis, organitzat pel Club Futsal Arenys.
- 3X3 bàsquet, organitzat pel Club Arenys Bàsquet.
- 6X6 volei, organitzat pel Club Volei Papis.
Van participar aproximadament unes 150 persones.
Per finalitzar, la regidoria d'esports vol agrair la col·laboració de totes les entitats esportives que han fet que aquesta DIADA DE L'ESPORT, fos tot un èxit.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00