Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
El Mes dels Indians arrenca amb rècord de participació a la Ruta de la patata

mes dels indiansEl Mes dels Indians ha començat aquest cap de setmana amb més empenta que mai, gràcies al gruix d'activitats que s'han potat a terme. Si divendres al vespre vam tenir la presentació del programa d'actes amb la visita teatralitzada a la capella de l'edifici Xifré i les havaneres de Peix Fregit, dissabte va ser el torn de la demostració i tast de cocktails indians al Mercat Municipal a càrrec de La Nona i la Nit Blanca a diversos bars i locals d'oci de la vila; mentre que diumenge hi va haver la ruta cultural guiada pel cementiri.

A aquest inici de la programació cal afegir-hi, a més, la posada en marxa de la Ruta de la Patata, que enguany registra rècord de participació en el Mes dels Indians amb 25 establiments d'Arenys de Mar. Són bars i restaurants que ofereixen tapes o plats amb el tubercle per excel·lència com a ingredient principal. A més, s'ha creat el passaport de la Ruta de la Patata, que permet als participants entrar en el sorteig diversos àpats de restaurants de la vila.

mes dels indiansEl Mes dels Indians continuarà el proper cap de setmana amb la Festa Infantil dels Indians del dissabte 17 de maig, que de 4 a 8 del vespre s'instal·larà a la plaça Mare Paula amb tallers, inflables i contes. A més, diumenge al matí hi haurà una nova tuta cultural guiada per l'Arenys del s.XVIII i XIX.

La programació del Mes dels Indians es tancarà el cap de setmana del 24 i 25 de maig amb la Fira d'Indians a la plaça de l'Església, on hi podreu trobar tota mena de productes artesans, tallers i activitats organitzades. Hi haurà, per exemple, degustació de preix fregit (dissabte 24 a les 18h), havaneres (dissabte 24 a les 19h) i xocolatada (diumenge 25 a la tarda).

A més, el dissabte 24 a les 11h es presentarà al Mercat Municipal la guia La cuina del Maresme, i diumenge 25 al matí es farà una darrera ruta guiada per l'Arenys de l'època indiana.

Teniu més informació aquí. Inscripcions a les rutes guiades a través de l'Oficina de Turisme (93 795 70 39 turisme@arenysdemar.cat).

Publicat el 8 de maig de 2014
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^