Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Renovació de la canonada general d'aigua del Mercat Municipal

Aquest dilluns 16 de febrer han començat els treballs per renovar la canonada principal d'aigua potable del Mercat Municipal. Les obres tenen un cost de 17 mil euros i tenen un termini d'execució d'un mes, aproximadament.

Els treballs consitiran en la renovació completa de la canonada que abasteix d'aigua cadascuna de les parades, atès el mal estat de l'actual i les contínues reparacions que s'havien hagut de fer de manera periòdica. Els paradistes podran fer ús del subministrament d'aigua mentre durin els treballs, i només patiran talls molt puntuals que s'efectuaran en el moment de connectar cada parada a la nova canonada.

Aquesta acció forma part de les obres de millora i manteniment de l'equipament municipal, entre les quals també hi ha projectada la renovació del paviment i la millora de la instal·lació elèctrica.

Publicat el 12 de febrer de 2015
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^