Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00
La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Arenys de Mar comunica que el Programa Esportiu de Salut i Qualitat de Vida (PESQ) començarà el proper dilluns 2 d’octubre.
L'Ajuntament proporciona aquest programa esportiu als vilatans arenyencs amb l’objectiu de millorar la seva salut i aconseguir una millor qualitat de vida.
El programa esportiu PESQ, consta dels següents serveis:
· Dinamització Muscular: és la base de tots els serveis que s'ofereixen dins del programa, ja que per poder realitzar les altres activitats, cal participar activament en aquesta modalitat. Aquests serveis tenen la finalitat d'apropar els vilatans arenyencs a la pràctica esportiva i la relació entre elles, de manera que l'esport sigui més un fet social que no pas de rivalitat ni de competició. El que es persegueix amb això és que aquest col·lectiu faci esport de manteniment, realitzant treball muscular, abdominal, de relaxació, d'estiraments, moviments suaus articulars, etc.

· Passejades per entorns naturals: es tracta de quatre sortides per espais naturals emblemàtics de Catalunya i tres sortides pels entorns naturals de la comarca del Maresme. L’objectiu és oferir als participants alternatives de manteniment, salut i esport, tot gaudint dels espais naturals del nostre entorn i dels beneficis que tenen per a la salut. El curs passat les sortides es van fer a Sant Joan Les Fonts, Santa Pau, Malgrat de Mar, Sant Hilari de Sacalm, Badalona i L'Estartit.

A continuació es detalla tota la informació del Programa Esportiu de Salut i Qualitat de vida:
Les inscripcions es realitzaran a la Regidoria d’Esports (Complex Esportiu Municipal Fondo de les Creus) de 9 a 13h, a partir del 12 de setembre.
Ajuntament d'Arenys de Mar
Riera del Bisbe Pol, 8 - 08350 Arenys de Mar - Tel. 93 795 99 00