Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Arenys inicia intercanvis gastronòmics amb altres municipis

fira oliLa idea ja es va anunciar durant el darrer Calamarenys i serà una realitat aquest pròxim divendres, amb un intercanvi gastronòmic amb el municipi lleidatà de Les Borges Blanques. Coincidint amb la inauguració de la Fira de l'Oli que se celebra en aquesta localitat, Arenys ha estat convidat a assistir-hi i l’Associació de Restauradors de la nostra vila serà l'encarregada de preparar el dinar popular que, en aquest cas, serà un suquet de peix.

Amb motiu d'això, l'Esplai de la Gent Gran ha organitzat un autocar per participar a la Fira de l'Oli que sortirà d'Arenys el pròxim divendres a les 8 del matí i en el qual encara hi queden algunes places disponibles.

L'intercanvi gastròmic es completarà a l'abril, quan serà des de Les Borges Blanques que vindran a Arenys per mostrar-nos la seva gastronomia amb una cargolada. L’objectiu d'aquesta iniciativa és exportar més enllà del Maresme, la nostra gastronomia i a la vegada, rebre la cultura culinària d’altres indrets. 

Publicat el 13 de gener de 2016
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^