Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Telegram
RSS
Cercar
Botó que mostra/amaga menú lateral
NOTÍCIES
Xerrada informativa per explicar el nou model d'urgències nocturnes al CAP

El pròxim dijous, 14 d'abril, responsables del CAP d'Arenys de Mar i del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) seran a la nostra vila per informar la ciutadania sobre la reordenació de les urgències nocturnes al CAP d'Arenys, així com per donar a conèixer el servei 061 CatSalut Respon.

Serà una xerrada informativa que tindrà lloc a les 8 del vespre, a la Sala Noble del C.C. Calisay, i a la qual assistirà el director del CAP d'Arenys, Dr. Ricard Peiró, i la cap d'Unitat d'Atenció no Presencial no Urgent del SEM, Núria Torres.

L'acte és obert a tota la ciutadania i hi haurà torn obert de paraules per resoldre tots els dubtes que es puguin plantejar entorn al servei d'atenció mèdica en horari d'urgències nocturnes.

El nou sistema s'aplicarà a partir del 2 de maig

A partir del 2 de maig es reordenen les urgències nocturnes del CAP Arenys de Mar amb un dispositiu d’atenció domiciliària activat a través del 061 CatSalut Respon. La mesura permetrà augmentar la rapidesa en l’atenció de situacions crítiques mantenint la qualitat de l’atenció a la ciutadania i optimitzar l’atenció domiciliària.

És important remarcar que es continuaran atenent les visites presencials com fins ara i que l'únic canvi està en que per sol·licitar atenció domiciliària d'urgència, els ciutadans hauran de trucar al 061 CatSalut Respon en comptes de fer-ho directament al CAP.
 
S'ha dut a terme una feina conjunta entre els responsables de comunicació del Servei Català de la Salut, l'Institut Català de la Salut i tots els municipis per poder explicar de manera adequada a la ciutadania totes les característiques del servei 061 CatSalut Respon i per això s'han programat xerrades a cada municipi. Així, a més de la xerrada prevista per aquest dijous a Arenys de mar, també es faran a la resta de municipis que depenen de l'Àrea Bàsica de Salut d'Arenys de Mar:

• Sant Andreu de Llavaneres: 19 d'abril a les 20h
• Arenys de Munt: 21 d'abril a les 20h
• Sant Vicenç de Montalt: 27 d'abril a les 20h
• Caldes d'Estrac: 28 d'abril a les 20h

Publicat el 8 d'abril de 2016
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Imprimir
^